02 July 2012

Soup in the city

Staré přísloví praví: "Polévka je grunt, kdo ji nejí ten je špunt". Vzala jsem si jej k srdci a den bez polévky si už skoro ani nedokážu přestavit. Jako malá jsem si ji dopřávala k snídani,
ke svačině. A i dnes mě taková česnečka, po dlouhé a probdělé noci, opravdu bodne a postaví na nohy. A tak když mě kamarádka zavedla do "polévkového baru"
Soup in the city, nacházejícího se kousek od Václavského náměstí na rohu Jindřišské a Panské, nešlo odolat. Místo na posezení je to příjemné a obsluha byla velmi milá. Vybrat si můžete z několika druhů polévek (v denní nabídce bývají 4) a objednat si můžete větší či menší porci.
Cena za menší se pohybuje okolo 30, za větší okolo 50 korun. 

V nabídce mají i předem připravené těstovinové saláty, či kuskus se zeleninou, opět v různě velkých porcích. Líbil se mi i výběr chlazených limonád, které jsem zatím jinde v Praze neviděla.  Dala jsem si velkou porci polévky Minestrone a moc mi chutnala - byla hustá, plná zeleniny a nebylo potřeba ji dochutit. Koupila jsem si ještě těstovinový salát, ale samotná polévka mi bohatě stačila. Z baru jsem  odcházela s příjemným pocitem, jak jsem se dobře najedla. 


Otevřeno mají od pondělí do neděle, každý den 7:00-19:00. Denní menu najdete jak na facebooku, tak na lunchtime.cz. Tak pokud budete mít cestu okolo a dostanete chuť na poctivou a dobrou polévku, rozhodně se tam zastavte. K jídlu si můžete půjčit knížku, či si dokonce vyprat v zadní části - jak spojit příjemné s užitečným. :) A až se tam stavíte, dejte vědět, jak Vám chutnalo. 

An old czech proverb says that the Soup is the principal and who doesn't eat it will stay little. I took this to my heart and can't imagine a day without soup. As a little kid a used to have it for my breakfast and as a snack as well. And today garlic soup helps me to get on my feet after long and sleepless night. And so when my friend took me to "soup bar" Soup in the city, which can be found close to Wenceslas square on the corner of Jindriska and Panska street, I couldn't resist. It's nice place to sit in and the service is very pleasant. One can choose from several types of soups (daily menu usually offers 4 different types) and can order small or big portion. Prize for small one is around 30, for big around 50 CZK. They also offer prearranged pasta salads and couscous with vegetables, again in different size of portions. I really liked their selection of cooled lemonades, i haven't seen anywhere else in Prague yet. Decided to go for Minestrone soup and it was really good - thick and full of vegetables. There was no need to spice it up. Bought pasta salad as well, but the soup itself was enough for me and was leaving with good feeling :)

The bar is open Monday to Sunday, 7:00-19:00. You can find daily menu on facebook page, or on lunchtime.cz. If you have a way around and feel like having a fair portion of good soup, definitely stop there. You can borrow a book to read or wash your close in the back of the shop - combine pleasant with useful. :) After you stop there, let me know if you liked it.





No comments:

Post a Comment